CONFERINTA LA MUZEU

Rate this posting:
{[['']]}


Joi, pe data de 14 februarie am asistat la conferinţa ştiinţifică „Edictul de la Milano (313) între politică şi religie” susţinută de prof.univ.dr. Nelu Zugravu și m-am gândit că este un subiect ce merită puțină atenție, astfel am ajuns să scriu acest articol.
Subiectul în sine a fost unul foarte interesant, însă sincer să fiu jumătate din timpul alocat conferinței l-am pierdut jucându-mă pe telefon,spre marea mea rușine. Singura scuză pe care o pot găsi este cea a ambientului în care s-a desfășurat activitatea. A fost o atmosferă anostă, puțin neprimitoare, sala nu a fost amenajată cum mi-aș fi imaginat, sonorizarea a lipsit ,la fel și căldura, motiv ce a determinat unele persoane invitate să rămână îmbrăcați gros, lucru ce aduce un discomfort, cred eu.În deschiderea programului, conducerea complexului muzeal s-a plâns în legătură cu lipsa de mediatizare.
Manifestarea, dedicată împlinirii a 1700 de ani de la Edictul de la Milano, face parte din programul Conferinţele ştiinţifice ale Complexului Muzeal Iulian Antonescu” Bacău, iniţiat cu acest prilej, şi a avut loc  avea loc joi, 14 februarie 2013, ora 12, la sediul din str. 9 Mai, nr.7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu