TOP SCUZE CA S-AU INGRASAT

Rate this posting:
{[['']]}


              De multe ori, faptul că o fată s-a îngrășat este un motiv de isterie, nervozitate, iritabilitate pentru aceasta (chiar dacă modificările corporale sunt insesizabile), de aceea astăzi vă voi prezenta o serie de scuze, clișee și motive folosite îndeosebi de sexul frumos.

       1.       “Oglinda asta e de vină. Ea mă face să par așa !” – Mda….și rața împunge dragă.
       2.       “Am oasele mari...” – Dacă nu suferi de gigantism sau orice altă boală chestia asta nu poate fi folosită.
       3.       “Sunt stresată, de aia mănânc mult...din cauza ta, porcule !” – Ok ! Ok ! Îmi cer scuze că ți-am băgat pe gât cu forța ultimii doi hamburgeri și o shaorma mare cu de toate.
 4.       “Am fost lovită și nu am putut face sport .” – Îmi pare rău, dar vânătaia pe care ai căpătat-o în timp ce te băteai cu nasoala aia pe ultimii pantofi scoși la reducere nu se pune.


După ce am prezentat topul scuzelor folosite de fete, iată și motivele pe care le invocă bărbații :
                            1.       Berea, bat-o vina !
                            2.       Prea multă bere, dragă !
                            3.       Berea e de vină !
                            4.       De la bere mi se trage !

Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare.
Post scriptum : Persoanele care citesc acest articol se exclud .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu