POEZII PORCOASE DE MIHAI EMINESCU

Rate this posting:
{[['']]}


           Poate unii dintre voi știau, însă eu abia azi am aflat că Mihai Eminescu are și poezii deocheate. De Creangă știam că a scris câteva povestioare pentru adulți însă când am aflat că și prietenul său, Eminescu, are asemenea creații am fost chiar uimit. Eu unul și așa nu aveam o părere prea bună despre el aflând că majoritatea operelor sale sunt bazate pe alte scrieri ale unor autori străini. Citindu-le am observat că multe versuri coincid, însă nu are rost să intrăm în detalii. Nu mă așteptam ca o personalitate cu o așazisă prestanță să compună așa ceva.
           Ca să nu o mai lungesc aveți AICI poezia sa recitată de către doi băieți.
Pentru cei a căror urechi nu mai au răbdare să asculte întreaga poezie, aceasta devine obșcenă în jurul minutului 3:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu